Телерадіокомпанія ВВС вибачилася перед Порошенко за некоректний матеріал

Британська телерадіокомпанія ВВС принесла свої вибачення Президенту Петру Порошенко за опублікований некоректний матеріал.

Про це повідомляється на сайті ВВС.

Вибачення стосуються некоректного матеріалу, в якому говорилося про те, що сторона Петра Порошенка заплатила гроші за те, щоб продовжити його зустріч з президентом США Дональдом Трампом.

Стаття була опублікована в травні минулого року, але пізніше її видалили.

У публікації йшлося про те, що адвокату Дональда Трампа Майклу Коену була перерахована сума в розмірі 400 тис. доларів.

“Ми приносимо вибачення пану Порошенку за будь-які заподіяні незручності. І домовилися відшкодувати йому збитки, судові витрати, а також взяли участь у спільній заяві під час відкритого судового засідання”,озвучив мовник.

Раніше керівник департаменту в Головному департаменті інформполітики Адміністрації Президента України Володимир Горковенко розповів, що адвокати Петра Порошенка подали в суд на британську компанію ВВС. Яка в одній з публікацій стверджувала, що Президент таємно заплатив не менше 300 тис. фунтів стерлінгів за зустріч з Дональдом Трампом .

У публікації BBC стверджувалося, що посередники, що діють в інтересах Порошенко, таємно заплатили на той час особистому адвокату Дональда Трампа Майклу Коену близько 400 тис. доларів за організацію переговорів між двома лідерами.

У публікації йшлося про те, що по офіційних каналах Порошенко зміг забезпечити тільки “короткі кілька хвилин розмови і рукостискання” з президентом США.

ВВС Порошенко
Телерадіокомпанія ВВС вибачилася пред Порошенко за некоректний матеріал

Читайте також:

В 1+1 назвали позов Порошенко в суд тиском на “незалежне ЗМІ”

Бойко обійцяє повернути після виборів “Вконтакті” і радянські фільми

Трамп закликав владу Росії вивести війська з Венесуели


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.