Політична програма «Джокери. Кандидати в президенти». Телепроба Саакашвілі знову невдала

Колишній президент Грузії і екс-глава Одеської ОДА Михайло Саакашвілі став ведучим програми «Джокери. Кандидати в президенти» і після першого ж ефіру опинився під загрозою звільнення.

Політична програма «Джокери. Кандидати в президенти» вийшла в ефір 7 грудня на телеканалі ZIK. Михайло Саакашвілі в ролі ведучого з блакитного екрану пообіцяв телеглядачам допомогти проаналізувати кожного з потенційних кандидатів на пост глави держави, освіжити «політичну пам’ять».

Програма побудована таким чином: репліки телеведучого Саакашвілі про головного героя програми та журналістські сюжети про життя в політичному становленні кандидата. Перший випуск «Джокера» був присвячений лідеру «Батьківщини» Юлії Тимошенко.

Сам же скандал розгорівся через те, що, за словами Михайла Саакашвілі, його просто підставили.

«Те, що я побачив — це зовсім не той цикл передач, який ми обговорювали і записували, — написав пост обурення на своїй сторінці в» Фейсбук «Михайло Саакашвілі.Спочатку мені запропонували зробити цикл, в якому провідні б докладно і об’єктивно розібрали всі плюси і мінуси кандидатів на пост Президента. Однак той відеоряд і закадровий текст, який вийшов в підсумковій версії, абсолютно не відповідає ні первісної ідеї циклу передач, ні мою думку про кандидата «.

Саакашвілі заявив, що не дозволить використовувати своє ім’я для «пропагандистських маніпуляцій». Він зажадав від телеканалу ZIK перемонтувати наступні випуски програми без його участі. Або взагалі зняти програму з ефіру.

«Також я вимагаю перестати рекламувати телепроект таким чином, щоб у людей складалося відчуття, ніби-то саме я його автор», підкреслив Саакашвілі.

На телеканалі ZIK запевняють, що були шоковані такою реакцією.

За словами прес-служби телеканалу, вже знято три програми. З командою Саакашвілі були укладені попередні домовленості, що такі зйомки мають розпочатися з 16 грудня.

«Представники Саакашвілі відразу після ефіру 7 грудня нагадали про необхідність ретельно планувати такі зйомки. А через годину ці ж представники написали про те, що Саакашвілі вважає, що закадрові тексти» Джокер «нібито не збігаються з його підводками. Насправді — сценарії програми були підлаштовані під авторські підводки Саакашвілі на вимогу його команди «,заявили в ZIK.

На телеканалі стверджують, що була принципова домовленість між каналом і політиком. Що Саакашвілі говорить те, що він сам хоче. А журналісти мають право готувати незалежні сюжети про кандидатів. Повна свобода дій!

Скандальна заява Саакашвілі може бути пов’язано з «політичною залежністю від Юлії Тимошенко.

«Одна з таких програм, над якою працюють журналісти, — про діючого президента Петра Порошенка. Тому, розриваючи відносини з ZIKом, Саакашвілі, можна припустити,» підіграє «і Банкової», — відзначили на телеканалі.

Це не перший невдалий телевізійний досвід Саакашвілі. Раніше колишній грузинський лідер вів на цьому ж телеканалі політичне ток-шоу «Інша Україна». Але нібито через політичного тиску на телеканал і особисто на Саакашвілі зйомки програми вирішили припинити.

Тим часом «Телезірки» Верховної Ради

Позафракційний народний депутат Вадим Рабінович вів програми відразу на двох українських телеканалах. У передачі «Хто кому Рабінович» на «112 Україна» він коментував ключові події тижня. В передачі «За життя» на NewsOne аналізував головні політичні події в країні.

Депутат від пропрезидентської фракції БПП Сергій Лещенко веде програму «Чесна політика» на 24-му каналі. Розповідає про різні корупційні схеми вітчизняних віпів.

На 24-му каналі свою економічну програму «За великим рахунком» має і народний депутат Тетяна Острикова. Авторську програму «Енергетична стратегія» запустила і парламентарій Вікторія Войціцький.

На телеканалі «Еспресо» свою соціально-політичну програму має народний депутат Микола Княжицький.


Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.

Optimized with PageSpeed Ninja